Brändinrakennus sekunnissa?

Brändi rakentuu jokaisessa kohtaamisessa. Ihan jokaisessa, tapahtui se sitten verkossa, painetussa mediassa tai face-to-face. Tänä päivänä informaatiotulva on niin järjetön, että vaatii melkoisia taikatemppuja onnistua pysäyttämään vaikkapa kännykän näytöllä somefeediä scrollaava sormi liikkeessään edes hetkeksi. Ja jos siinä onnistuu, pitäisi pystyä vielä sitouttamaan scrollaaja jotenkin: klikkaamaan, kommentoimaan, rekisteröitymään, tilaamaan – tykkäämään meistä edes jotenkin!

Miten mainostoimistomaailma on muuttunut kymmenessä vuodessa?

Kun WTF Design perustettiin kymmenen vuotta sitten, oli mainostoimistomaailma osittain hyvinkin erilainen kuin tänä päivänä. Asiat kehittyvät, ihmisten tapa toimia muuttuu ja asiakkaiden kokonaisymmärrys kasvaa päivä päivältä ja entistä nopeammin. Teimme juhlavuoden kunniaksi kymmenen kohdan koosteen siitä, millaisia muutoksia mainostoimistomaailmassa ollaankaan näiden vuosien aikana koettu!

Moni kakku päältä kaunis ja toivottavasti myös sisältökin – yhteisömanagerin täsmävinkit sisällöntuotantoon!

Oli kyse nettisivuista, uutiskirjeistä, esitteistä tai sosiaalisen median tuotannosta, kirjoitettu kieli ja teksti ovat suora ikkuna yrityksen ja organisaation sisään.

Uutta visuaalista osaamista WTF Designiin!

WTF Designin tehokas virtuaalitiimi sai vahvistusta, kun medianomi (AMK) Niina Luomajoki aloitti visuaalisena suunnittelijana. Niinan hyppysissä syntyvät niin aikaa kestävät brändi-identiteetit, viimeistellyt typografiset linjaukset, tarkkuutta ja luovuutta vaativat kuvitukset kuin monipuoliset graafisen suunnittelun työt – somekanavia säikähtämättä. Lämpimästi tervetuloa mukaan WTF-tiimiin Niina!

Wanted: koodihirmu (edit: paikka täytetty)

Ovatko HTML5, PHP, MySQL ja Javascript sinulle yhtä tuttuja kuin maito aamukahvissa tai voisilmä puurossa? Ja sisällönhallintajärjestelmät, hakukoneoptimointi ja jopa sisällöntuotanto sinulle täysin tuttua kauraa? Jos, niin saatat olla meidän uusi Junior Webdesigner!

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeessämme saat muutaman kerran vuodessa arkea helpottavia vinkkejä markkinointiviestintään, ja samalla pysyt perillä WTF Designin kuulumisista!