Rikkooko vai rakentaako viestisi brändiä?

Jokaisella meistä on oma tapamme puhua ja käyttää kieltä. Yhdellä karski, toisella nokkela, kolmannella kieli saattaa olla sivistyssanoja vilisevä. Samalla tavalla voi huomata, että tietyn alueen tai tietyn perheen ihmiset puhuvat samantyylisesti. Myös jokaisella yrityksellä on oma tapansa puhua ja ilmaista asioita.

Sanna Paakkosesta kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan nimikkoyrittäjä

WTF Designin yrittäjä & Master of WTF Design eli Sanna Paakkonen nimettiin kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan nimikkoyrittäjäksi. Nimikkoyrittäjyys on osa valtakunnallista Suomen Yrittäjien konseptia.

WTF Designin virtuaalitiimin juhannusfiilikset

Koko Suomi fiilistelee parhaillaan juhannusta – festareilla, mökillä, laiturinnokassa tai vaikkapa keskellä kaupungin sykettä. WTF Designin virtuaalitiimikin on luonnollisesti hajaantunut kukin tahoilleen viettämään juuri omannäköistä juhannusta, blogissa koko porukan terkut ja kesäfiilikset!

Etäällä etätöissä – suunnittelijan kokemuksia etäarjesta

Millaista on olla etätöissä todella etäällä? WTF Designin visuaalinen suunnittelija Niina kertoo uusimmassa blogissa kokemuksistaan siitä, kuinka hypätään WTF-tiimiin mukaan täysin virtuaalisesti toiselta puolen Eurooppaa ja millaista etäsuunnittelijan arki on?

Viestinnän työkalut tehokäyttöön

Viime syksynä aloitetut viestinnän opinnot eivät antaneet vain oppimisen iloa, vaan myös lisää uusia työkaluja viestiä oikein eri tilanteissa.

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeessämme saat muutaman kerran vuodessa arkea helpottavia vinkkejä markkinointiviestintään, ja samalla pysyt perillä WTF Designin kuulumisista!