WTF Designin blogi


WTF Design ja Omega Research ovat solmineet strategisen yrityskumppanuuden

Yrityskumppanuuden avulla pystytään palvelemaan julkisen ja yksityisen sektorin asiakkaita laajemmin vastaamaan markkinoilla vallitsevia tarpeita. Kumppanuuden myötä kykenemme toteuttamaan hyvinkin haastavia markkinoinnin ja viestinnän projekteja. Voimme nojata vahvasti yhteisen tiimimme asiantuntijuuteen sekä kykyyn tuottaa asiakkaille lisäarvoa liiketoiminnan strategisessa kehittämisessä ja kasvussa. Yhteistyö Omega Researchin kanssa tukee myös WFT Designin omia kasvutavoitteita.

Kohti uutta WTF-elämää

Korona kitkuttelee sinnikkäästi mukana vavisuttaen tiettyjä toimialoja hyvinkin voimakkaasti. Meillä oli kuitenkin jo etukäteen valmistauduttu siihen, että kevät 2020 on kaikin tavoin poikkeuksellinen. Tähän ei liittynyt kykyä ennustaa maailmanlaajuisen pandemian yliotetta, vaan se, että olimme valmistelleet jo pitkään WTF Designin uutta tulemista.

Asiakkaan polku www-sivustolla

Asiakaspolku tarkoittaa asiakkaan matkaa mielenkiinnon heräämisestä ostopäätökseen, oston jälkeiseen sitoutumiseen sekä uudelleen ostamiseen ja suositteluun. Hyvällä verkkosivustolla voidaan vaikuttaa asiakaspolun onnistumiseen ja asiakkaan kokemukseen yrityksestä.

WTF Designin toiminta koronavirusepidemian aikana

Palvelemme asiakkaitamme miltei entiseen malliin ja olemme jatkossakin etänä läsnä.

Sisältömarkkinoinnin check-list

Sisältömarkkinoinnissa keskitytään luomaan ja jakamaan arvokasta ja mielenkiintoista sisältöä tarkoin määritellylle kohderyhmälle. Sen avulla pyritään luomaan vahva tunneside asiantuntijan ja asiakkaan välille jo ennen kuin asiakas kokee tarvitsevansa yrityksen palveluita.