Kolme askelta sosiaaliseen median käytön aloittamiseen

Saimme asiakkaaksi henkilön, joka ei ollut koskaan ollut sosiaalisessa mediassa, mutta halusi silti ottaa sen haltuun. Digimaailmassa elävä pääsi kurkistamaan ihan uudella tavalla someen. Miltä näyttävät sosiaalisen median kanavat, tässä tapauksessa erityisesti Facebook, jos ei ole koskaan edes avannut koko palvelua?

WTF Designin tiimin Netflix-tärpit vapaapäivään!

Mikä onkaan parempaa, kuin makoilla sohvalla, vieressä sopivassa suhteessa suolasia ja makeita herkkuja, hyvää löhöilyseuraa ja edessä kokonainen vapaapäivä eikä mitään tähdellistä tekemistä? Kotoilu, hyggeily tai ihan vaan vetelehtiminen on tärkeää myös luovuuden ylläpitämisen kannalta, joten luova WTF-tiimimme kokosi kymmenen omaa Netflix-suosikkiaan – kattauksesta löytyy varmasti jotakin jokaiseen makuun!

Uutta webdesign-osaamista WTF Designiin!

WTF Designissa aloitti juuri ennen joulua uusi Junior webdesigner Manda Kosola. Pystymme nyt tarjoamaan asiakkaillemme jatkossa entistä nopeampia aikatauluja www-sivujen suunnittelun osalta ja vastaamaan tehokkaammin asiakkaiden kasvaviin tarpeisiin. Säpäkkä tiimimme vahvistui siis entisestään!

Brändinrakennus sekunnissa?

Brändi rakentuu jokaisessa kohtaamisessa. Ihan jokaisessa, tapahtui se sitten verkossa, painetussa mediassa tai face-to-face. Tänä päivänä informaatiotulva on niin järjetön, että vaatii melkoisia taikatemppuja onnistua pysäyttämään vaikkapa kännykän näytöllä somefeediä scrollaava sormi liikkeessään edes hetkeksi. Ja jos siinä onnistuu, pitäisi pystyä vielä sitouttamaan scrollaaja jotenkin: klikkaamaan, kommentoimaan, rekisteröitymään, tilaamaan – tykkäämään meistä edes jotenkin!

Miten mainostoimistomaailma on muuttunut kymmenessä vuodessa?

Kun WTF Design perustettiin kymmenen vuotta sitten, oli mainostoimistomaailma osittain hyvinkin erilainen kuin tänä päivänä. Asiat kehittyvät, ihmisten tapa toimia muuttuu ja asiakkaiden kokonaisymmärrys kasvaa päivä päivältä ja entistä nopeammin. Teimme juhlavuoden kunniaksi kymmenen kohdan koosteen siitä, millaisia muutoksia mainostoimistomaailmassa ollaankaan näiden vuosien aikana koettu!

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeessämme saat muutaman kerran vuodessa arkea helpottavia vinkkejä markkinointiviestintään, ja samalla pysyt perillä WTF Designin kuulumisista!