WTF Designin blogi


Sisältömarkkinoinnin check-list

Sisältömarkkinoinnissa keskitytään luomaan ja jakamaan arvokasta ja mielenkiintoista sisältöä tarkoin määritellylle kohderyhmälle. Sen avulla pyritään luomaan vahva tunneside asiantuntijan ja asiakkaan välille jo ennen kuin asiakas kokee tarvitsevansa yrityksen palveluita.

Www-sivujen visuaalinen ulkoasu

Www-sivun ulkoasu on ensimmäinen asia, jonka kävijä sivustolla huomaa. Selkeä ja visuaalisesti tyylikäs sivusto antaa syyn surffailla pidempään.

Saavutettavuus www-sivuilla

Saavutettavuus on verkkosivustojen ja mobiilisovellusten esteettömyyttä. Saavutettavuudella pyritään tekemään digitaalisista palveluista mahdollisimman havaittavia, hallittavia, ymmärrettäviä sekä toimintavarmoja, jotta niitä voisi käyttää kuka tahansa toimintarajoitteista huolimatta.

Www-sivujen uudistaminen

Verkkosivuston uudistaminen on hyvä keino kehittää digimarkkinointia. Uudistukseen sisältyy mm. tavoitteiden pohtimista sekä tekniikan, ulkoasun ja sisällön päivittämistä. Hyvin onnistunut sivustouudistus houkuttelee uusia kävijöitä ja parantaa näkyvyyttä.

Sisältömarkkinointia selkokielellä

Kuinka voisimme auttaa sinua tänään? Tähän yksinkertaiseen lauseeseen kiteytyy sisältömarkkinoinnin idea. Sisältömarkkinoinnin tarkoituksena on tuottaa hyödyllistä ja laadukasta sisältöä, joka tavoittaa potentiaalisen asiakkaan juuri silloin kun hän tarvitsee ratkaisun ongelmaansa. Tuotetaan siis hyödyllistä sisältöä oikeassa paikassa oikeaan aikaan.