WTF Designin blogi


Näin selviät etätyöstä – viisi vinkkiä

Etätyökalut on napattu yhtäkkiä tehokäyttöön, vaikka tuntuu, että Suomessa suhtauduttiin siihen vielä jokin viikko sitten ihan toisin. Meidät on nyt ajettu siihen ympäristöön, missä monet oikeasti tahtoisivatkin työskennellä: kotiin tai muutoin out-of-office-tilaan. Muutos on monille iso, sillä kaikki eivät ole tottuneet etätyöskentelyyn. Jotkut pitävät etätyötä haastavana kun taas toisille se on varsinaista luksusta, tai jopa sitä normiarkea.

WTF Designin toiminta koronavirusepidemian aikana

Palvelemme asiakkaitamme miltei entiseen malliin ja olemme jatkossakin etänä läsnä.

404 - virhe vai mahdollisuus?

Tiesitkö että 404-sivuja voidaan kustomoida, ja että niiden avulla voidaan sekä parantaa sivuston käyttökokemusta että sitouttaa kävijöitä jäämään sivustolle? 404-sivujen rooli on tärkeä etenkin laajoissa sivustouudistuksissa, joiden myötä sivustolla saattaa esiintyä rikkinäisiä linkkejä.

Tue yrittäjää

Suomessa eletään nyt niin haastavaa aikaa, että on vaikea keksiä somessa mitään sanottavaa. Mitään, millä olisi merkitystä. Voimme vain toivoa, että tästä kaikesta selviämme toinen toista tukien ja auttaen, niin yritys- kuin yksityiselämässä. Sinnikkyys, luottamus tulevaan, usko omaan tekemiseen ja kyky uudistua – näillä eväillä moni yrittäjäkin on alkutaipaleensa aikoinaan ottanut ja samoilla eväillä on jatkettava tässäkin tilanteessa.

Viisi vinkkiä brändiviestintään

​​​​​​​Brändiviestinnän tarkoitus on strategisesti kasvattaa tunnettuutta omasta brändistä. Kyse voi olla tuotteista, palveluista, yrityksestä ja muista sen taustalta löytyvistä tekijöistä, vaikkapa yrityksen toimintaa ohjaavista arvoista. Viestitäänpä brändistä sitten www-sivuilla, somessa tai missä tahansa muualla, on tavoitteet hyvä olla kirkkaana mielessä. Kirjasimme tähän blogitekstiin viisi käytännön vinkkiä brändistä viestimiseen ja tunnettuuden kasvattamiseen.