Yritys & kulttuuri

No moi! Me ollaan WTF Design – säpäkkä mainostoimisto, jonka missio on vahvistaa asiakkaiden brändien kilpailukykyä, jotta he voisivat palvella omia asiakkaitaan paremmin, vastuullisemmin ja laadukkaammin. Uskomme vahvasti, että teidän tavoitteet ja meidän missio ovat match made in heaven!

WTF Designin yrittäjät ja omistajat Lasse ja Sanna. Fun fact: yrittäjät ovat myös sisaruksia keskenään.

NÄITÄ MEILTÄ USEIN KYSYTÄÄN:

Mitä?

Luomme asiakkaiden brändit näkyväksi tarjoamalla asiakkaillemme markkinoinnin luovia, taktisia, operatiivisia ja strategisia palveluita. Yksi erityispiirteemme on vahva teknologinen asiantuntemus, jonka myötä voimme tarjota asiakkaillemme kustomoituja ratkaisuja verkkopalveluiden ja integraatioiden toteuttamiseen.

Kenelle?

Asiakkuuksiamme löytyy sekä yksityiseltä että julkiselta sektorilta. Meihin luottavat muun muassa eri teollisuuden alojen toimijat, palvelualojen yritykset sekä kuluttajabrändit. Asiakkuuksistamme löytyy myös kuntia, kaupunkeja, koulutusorganisaatioita sekä julkisrahoitteisia hankkeita.

Miten?

Uskomme vahvaan kumppanuusmalliin, jonka puitteissa kehitämme asiakkaidemme liiketoimintaa oman asiantuntemuksemme puitteissa. Tiimillämme on laaja osaaminen ja pitkä kokemus brändien kehittämisestä, verkkopalveluiden rakentamisesta, tuloksellisesta markkinoinnista ja tiiviistä kehittämistyöstä. Seuraamme alan kehitystä tiiviisti, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme uusimman osaamisen.


Arvot

Tiimimme noudattaa päivittäisessä toiminnassaan meille tärkeitä arvoja, jotka heijastelevat kokemuspohjaamme, tapaamme tehdä töitä, ruokkia luovuutta  ja kohdata asiakas oman alansa parhaana asiantuntijana. Arvot inspiroivat meitä kehittymään työssämme ja huolehtimaan  asiakkaistamme.

 

Vastuullisuus

Kannamme oman kortemme kekoon myös vastuullisen toiminnan osalta. Tunnistamme työntekijämme liiketoimintamme kriittisimpinä voimavarana, joten kiinnitämme erityistä huomiota heidän hyvinvointiin, työssäjaksamiseen, hyvään työilmapiiriin sekä avoimeen keskustelukulttuuriin. Sponsoroimme myös junnusporttia, jotta myös he voisivat edistää terveellisiä elämäntapoja ja pitää yllä hyvinvointiaan. Lahjoitamme säännöllisesti rahaa meille tärkeisiin hyväntekeväisyyskohteisiin. Toteutamme omaa osaamme yhteiskuntavastuusta myös toimimalla tiiviissä yhteistyössä paikallisten koulutusorganisaatioiden kanssa alaa kehittäen ja viimeisintä työelämätietoutta tarjoten. Omat yhteistyökumppanit ja verkostomme jäsenet valitsemme paikallisuus ja suomalaisuus huomioiden. 

 


WTF-TIIMI

Brändejä, koodia, sisältöjä, grafiikkaa, you name it!

Tiimistämme löytyy monissa liemissä keitettyjä asiantuntijoita, jotka auttavat asiakkaitamme lunastamaan omille asiakkailleen antamansa lupaukset. 

Seuraa #wtfelämää

  • Brändiviestinnän tarkoitus on strategisesti kasvattaa tunnettuutta omasta brändistä. Kyse voi olla tuotteista, palveluista, yrityksestä ja muista sen taustalta löytyvistä tekijöistä, kuten yrityksen toimintaa ohjaavista arvoista. Kurkkaa blogistamme viisi käytännön vinkkiä brändistä viestimiseen ja tunnettuuden kasvattamiseen. 🧑‍💻 ​Linkin blogiin löydät profiilistamme! #wtfblogit #brändiviestintä #branding #marketing

  • Oulun Lippo pelaa ensimmäisen välieräottelun Haminan Palloilijoita vastaan keskiviikkona 17.8. klo 18.00. Nappaa liput matsiin! Lassella on käsissään nippu tikettejä ja hän ottaa kymmenen halukasta kannustajaa mukaansa otteluun. Kommentoi tai lähetä meille viestiä tiistaihin klo 20.00 mennessä. Ilmoitamme mukaan päässeille lisätiedot ennen matsia. #wtfelämää @oulunlippo @lpaakkonen

  • Kaipaako yrityksesi visuaalinen ilme uudistusta tai markkinointitiimisi apukäsiä? Täällä ollaan valmiina luomaan brändisi näkyväksi! 👋​ #wtfdesign #branding #visualdesign #visuaaalinensuunnittelu #webdesign #digitalmarketing #markkinointi

  • Meillä kiinnitetään paljon huomiota siihen, että työhyvinvointiin liittyvät asiat ovat kunnossa ja että itse kukin palaudumme kullekin luontevalla tavalla. Smartumien myötä jokaisen on helppo valita itselleen sopiva liikuntamuoto, hieronta tai vaikkapa ihanasti arjesta irrottava kulttuuririento, mutta tällä viikolla olemme testanneet ihan jotakin uutta: Neurosonic-patjaa! Oulun toimiston lasikopissa on kuluneen viikon ajan ollut vuokralla Neurosonic-patja, jossa WTF-tiimiläiset ovat käyneet vuorollaan pötköttelemässä. Neurosonic-patjan teho perustuu matalataajuiseen kropassa tuntuvaan värähtelyyn. Valittavana on niin rentouttavaa, palauttavaa tai virkistävää ohjelmaa. Lasikopissa onkin ollut viikon myötä normaalia enemmän trafiikkia, kun rauhallinen tila, lämmin viltti ja mukava hyrinä ovat vetäneet puoleensa. Visuaalinen suunnittelijamme Niina kommentoi kokemuksiaan näin: "Otin aamulla hyvät startit ja iltapäivästä boostia. Jaksoin koko päivän keskittyä hommiin ja sain jopa edistettyä yhtä proggista, johon on ollut aiemmin hieman hankalaa tarttua!" WTF Design hieroi patjadiilin raahelaisen Tirsanurkan kanssa, jossa meidän Raahessa asustava yrittäjä-Sanna onkin piipahtanut aiemmin tirsailemassa jo useampaan otteeseen. Tiimimme suosittelee siis lämpimästi omasta palautumisestaan huolehtimista ja tietenkin pieniä voimaannuttavia tirsoja sopiviin välehin! 😉 #palautuminen #työhyvinvointi #mainostoimisto #wtfelämää #wtftiimi #tirsanurkka #ekokampaamohiusmeri #mobiilipatja #neurosonichoidot #palvelevaraahe @tirsanurkka @hiusmeri @neurosonicrelax

  • Luova kortteli on Oulun sydämessä oleva luovien toimijoiden yhteisö. Tule Taiteiden yönä 18.8. kanssamme katsomaan Kubrickin eeppinen 2001: Avaruusseikkailu ulkoilmanäytöksenä sisäpihallamme osoitteessa Rantakatu 3. Näytös alkaa 21.30 ja penkkejä löytyy noin 100 hengelle. Paikalla on myös Terwa Food Truck, josta nälkäiset voivat ostaa leffaevästä 21.00 alkaen! Elokuvan tarjoavat yhteistyössä: Luova Työmaa, Fingersoft, Studio Outo, WTF Design, Studio Timo Heikkala ja Rakennusteho. Tapahtumaan on vapaa pääsy, ikäraja 7 vuotta. #luovakortteli #ouluntaiteidenyö @ouluntaiteidenyo @tyomaagram @fingersoft_official @rakennusteho @studioouto @timoheikkala @terwafoodtruck

  • Joko katse on kohti syksyä? 🍂​ Jos kaipaat apua verkkosivujen uudistuksessa, sisällöntuotannossa, Google-mainonnassa tai vaikkapa visuaalisessa suunnittelussa, täällä ollaan! Tiimistämme löytyy monissa liemissä keitettyjä asiantuntijoita ja lisäksi käytössämme on laaja yhteistyökumppaneiden verkosto, jonka avulla ratkaisemme asiakkaidemme kinkkisimmätkin haasteet! #wtftiimi #sisällöntuotanto #verkkosivu #googleads #graphicdesign #contentmarketing #website #websitedevelopment #webdevelopment #webdesign #digitalmarketing #wtfdesign

  • Verkkosivun ulkoasu on ensimmäinen asia, jonka kävijä sivustolla huomaa. Yhtä oikeaa kaavaa sivuston ulkoasuun ei ole, mutta tässä blogissa kerromme yleisiä periaatteita, joiden avulla syntyvät käyttäjäystävälliset, visuaalisesti tyylikkäät ja brändiäsi tukevat sivustot. Klikkaa lukemaan koko blogi profiilin linkin kautta! #wtfblogit #wtfdesign #visualdesign #visuaalinensuunnittelu #webdesign

  • Joko ehdit lukemaan uusimmat blogimme? 👀 Kesän aikana blogeissamme on käsitelty muun muassa visuaalista suunnittelua, yrityksen arvojen merkitystä, PDF-tiedostojen saavutettavuutta ja verkkosivujen tietoturvaa. Kaada kuppi kuumaa ja kurkkaa uusimmat blogit osoitteessa: 💥​ www.wtfdesign.fi/uutta #wtfblogit #wtfdesign #markkinointi #webdesign #webdevelopment #visualdesign #visuaalinensuunnittelu #tietoturva #saavutettavuus

  • Hei meillä rekrytään! Mutta miten? Meille rekry on paljon muutakin kuin vain sitä, että saadaan työtuolille täytettä. Tästä siis muutama sananen. Olemme suunnitelleet rekryä yhdessä tiimin kesken, jotta tiedetään varmasti, millaista henkilöä tiimiimme kaivataan. Me etsimme siis uutta työkaveria, joka aidosti viihtyy meidän kanssamme ja jonka kanssa mekään emme malta odottaa, että olisi taas maanantai. Koska rekryämme parhaillaan vahvistusta koodipuolelle, on työhaastatteluissa yrittäjiemme Sannan ja Lassen lisäksi meidän Web Team Lead Manda, jonka tiiviinä aisaparina uusi tiimiläinen tulee ainakin ensimmäiset WTF-elämän hetkensä viettämään. Ja onhan koodareilla kielikin aina yhteinen. 😉​ Uusin timanttinen tiimiläisemme Mirjami aloitti meillä tänä keväällä. Hän itse kirjoitti omasta rekryprosessistaan näin: ”Omalla kohdallani työpaikkaa vaihtaessa vaakakupissa painoi paljon yrityksen kulttuuri. Mietin tarkkaan yrityksen arvoja, heidän tapaansa johtaa tiimiä sekä pitää huolta omistaan. Jo haastattelussa tuntui kuin olisin kotiin tullut. Oli kahvia, rentoa meininkiä ja tiukkoja kysymyksiä. Kerrottiin perjantaiskaboista. Toivoin sormet ja varpaat ristissä, että tulisin valituksi. Tunne oli onneksi molemminpuolinen! Erityisen vaikutuksen minuun teki se, että yhtenä haastattelijana oli Sannan ja Lassen lisäksi nykyinen ihana kollegani Niina, kenen työpariksi uutta tyyppiä ensisijaisesti haettiin. Minulle se kertoi yrityskulttuurista ehkä eniten. Kirsikkana kakun päällä oli kutsu perjantaikahveille, kun valinta oli tehty ja kollektiivinen lähityöviikko kun aloitin työt, jotta pääsisin heti tutustumaan kaikkiin paremmin. Kaiken tämän ansiosta kotiutuminen tiimiin oli nopeaa ja helppoa.” P.S. Koodarit – hakuaikaa on 12.8. asti! Tsekkaa lisäinfot: wtfdesign.fi/rekry #wtfdesign #rekry #yrityskulttuuri #webdeveloper #webharjoittelija #oulu #raahe