Skip to main content
  • Palvelut
  • Työt & asiakkaat
  • Uutta
WTF Design Luomme brändin näkyväksi
  • Yritys & kulttuuri
  • Yhteystiedot
  • Pyydä tarjous

Palvelut

Brändinrakennus & luova suunnittelu|Verkkosivut & muu digi

Markkinointi & mainonta|Sisällöntuotanto & viestintä

  • Työt & asiakkaat
  • Yritys & kulttuuri
  • Uutta
  • Yhteystiedot
  • Asiakkaille
  • Tuki

Tietosuoja|Evästeet


Ota yhteyttä wtf@wtfdesign.fi

0440 265 210 | Sanna

040 840 3585 | Lasse


Toimipisteet

Kirkkokatu 28, 92100 Raahe
Rantakatu 3, 90100 Oulu


Pyydä tarjous

Tilaa uutiskirje

Seuraa somessa

Soita Lasselle LASSE: 040 840 3585
Soita Sannalle SANNA: 0440 265 210
JÄTÄ TARJOUSPYYNTÖ
Artikkeli

Taktinen mainonta ja brändimainonta

Digimarkkinointi on parhaimmillaan silloin, kun sitä tehdään pitkäjänteisesti. Onnistunut lopputulos vaatii enemmän maratoonarin kuin pikamatkojen juoksijan luonnetta. Taktisilla kampanjoilla on mahdollista saada tuloksia nopeastikin, brändimainonnan hyöty taas näkyy vasta pidemmällä aikavälillä. Paras lopputulos syntyy, kun mainonnassa yhdistetään molempia.
Lue lisää
...tai lue haluamastasi aiheesta
Lue haluamastasi aiheesta
  • Kaikki
  • Brändinrakennus & luova suunnittelu
  • Verkkosivustot & muu digi
  • Sisällöntuotanto & viestintä
  • Markkinointi & mainonta
  • Uutiset
  • Vinkit
  • Artikkelit
  • Asiakastarinat
Lataa
Artikkeli

Taktinen mainonta ja brändimainonta

Digimarkkinointi on parhaimmillaan silloin, kun sitä tehdään pitkäjänteisesti. Onnistunut lopputulos vaatii enemmän maratoonarin kuin pikamatkojen…
Artikkeli

Infograafi viestinnän tukena

Infograafi on tietoa visuaalisessa asussa. Sen avulla kerrotaan tarinaa, joka informoi, opastaa, yksinkertaistaa ja opettaa, mutta myös viihdyttää.
Artikkeli

Miten huolehdimme asiakkaistamme?

Yksi WTF Designin arvoista on huolenpito. Sen lisäksi, että huolehdimme tiimimme hyvinvoinnista ja yhdessä rakennetun yrityskulttuurimme säilymisestä,…
Uutinen

WTF Designille Suomen Vahvimmat Platina -tunnustus

Suomen Asiakastieto myönsi WTF Designille korkeimman tason Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin. Kyseisen tunnustuksen voi saada yritys, jonka…
Artikkeli

SEO opas | Sisältöjen optimointi

Kuinka näkyä korkeammalla Googlessa? SEO eli hakukoneoptimointi nostaa sivustosi sijoitusta hakukoneessa ja tuo näkyvyyttä brändillesi. Oikeaoppinen…
Artikkeli

SEO opas | Tekninen optimointi

Hakukoneet arvostavat laadukkaita verkkosivuja. Jos haluat pärjätä Googlen orgaanisissa hakutuloksissa, täytyy sivustosi teknisten ominaisuuksien olla…
Artikkeli

LinkedInin hyödyt B2B-yrityksille

LinkedIn on erinomainen kanava työnantajamielikuvan luomiseen, yrityksen tunnettuuden ja myynnin kasvattamiseen sekä brändin rakentamiseen.…
Artikkeli

Miten parantaa sivuston tietoturvaa?

Sivuston hyvä tietoturva on tärkeää niin yrityksen, kuin sen asiakkaidenkin takia. Yrityksen kannalta on tärkeää, että sivusto toimii ja on aina…
Artikkeli

Väripsykologiaa www-sivuilla

Millaiset asiat vaikuttavat verkkosivuston värimaailmaan? Tässä blogissa viedään väripsykologiaa askeleen pidemmälle ja tutkitaan eri värien…
Artikkeli

Miten arvot näkyvät yrityksen arjessa?

Yrityksen arvot ovat toiminnan kulmakiviä, ohjenuoria ja periaatteita, joiden päälle yrityskulttuuri rakentuu ja joiden mukaan arkea pyöritetään.…
Artikkeli

PDF-tiedostojen saavutettavuus

Laki velvoittaa, että kaikkien julkisen sektorin digitaalisten palveluiden tulee olla saavutettavia. Saavutettavuus tarkoittaa sitä, että verkkosivut…
Artikkeli

Kannattaako markkinoinnin ulkoistaminen?

Tuntuuko joskus siltä, että markkinoinnin ja mainonnan suunta on epäselvä ja tulokset hämärän peitossa? Mistä löytää oma kohderyhmä digiviidakossa ja…
Uutinen

WTF Design on ConcreteCMS Partner

Viime vuoden lopulla Concrete5-julkaisujärjestelmästä julkaistiin odotettu uusi 9-versio ja samalla päivittyi järjestelmän nimi ConcreteCMS:ksi. WTF…
Artikkeli

Google Analytics -uutisia

Googlen työkaluilla sivustojen analytiikkaa seuraavat ovat saattaneet jo törmätä ilmoituksiin aiheesta: Universal Analytics poistuu käytöstä 1.7.2023.…
Artikkeli

Sivuston evästeet, mikä on muuttunut?

Sivustojen evästesuostumuksiin liittyvät vaatimukset olivat pitkään epäselviä, kunnes Traficom julkaisi syksyllä 2021 uuden evästeohjeistuksen…
Artikkeli

Markkinoinnin perusteet pähkinänkuoressa: viisi vinkkiä

Markkinointi on toimenpide, jolla yritykset ja organisaatiot pyrkivät edistämään tuotteiden tai palveluiden myyntiä. Pelkkä tuotteen tai palvelun…
Artikkeli

Vuoden 2021 suosituimmat blogipostaukset

Vuonna 2021 WTF Designin blogia luettiin taas ahkerasti! Suosituimpien postausten teemoina olivat mm. CTA-painikkeet, väripsykologia ja markkinoinnin…
Artikkeli

Miksi kannattaa mainostaa Googlessa?

Google on yleisesti tunnistettu yhtenä tehokkaimpana mainoskanavana mitä markkinoilla on tarjota. Sen kustannustehokkuus ja monipuoliset keinot…
Uutinen

WTF Design avaa toimiston Ouluun!

WTF Design on parhaillaan hyvässä kasvuvauhdissa ja tukeaksemme toiminnan kehittymistä, päätimme ottaa rohkeasti askeleen kohti uutta. Avaamme siis…
Artikkeli

Miksi mainostoimisto kysyy asiakkaalta budjettia?

Kun saamme potentiaaliselta asiakkaalta yhteydenottopyynnön ja pääsemme keskustelemaan heidän kanssaan vaikkapa markkinointitarpeista tai…
Asiakastarina

Raahen kaupungin ja WTF Designin yhteistyölle jatkoa

WTF Design ja Raahen kaupunki ovat tehneet tiivistä yhteistyötä mainostoimistopalveluiden puitteissa jo usean vuoden ajan. Yhteistyö saa nyt myös…
Asiakastarina

Kuopion kaupunki ja WTF Design yhteistyöhön

WTF Design valittiin Kuopion kaupungin puitesopimuksessa kilpailutetuksi markkinoinnin ja viestinnän taktiseksi sekä operatiiviseksi kumppaniksi.
Artikkeli

Sivuston evästeet ja käyttäjän seuranta, pitääkö kysyä lupa?

Evästeistä kertovat pop-upit ovat tätä nykyä vakiovarustus sivustoilla. Osa kysyy käyttäjältä suostumuksen, osa näyttää vain ilmoituksen, ja osa ei…
Uutinen

WTF Design tukee kasvutavoitteitaan liiketoimintakaupalla

WTF Design on solminut liiketoimintakaupan Bonsky Digital Oy:n kanssa. Liiketoimintakaupan myötä WTF Designille siirtyi joukko Bonsky Digitalin…
Uutinen

WTF Design ja Omega Research ovat solmineet strategisen yrityskumppanuuden

Yrityskumppanuuden avulla pystytään palvelemaan julkisen ja yksityisen sektorin asiakkaita laajemmin vastaamaan markkinoilla vallitsevia tarpeita.…
Uutinen

Kohti uutta WTF-elämää

Korona kitkuttelee sinnikkäästi mukana vavisuttaen tiettyjä toimialoja hyvinkin voimakkaasti. Meillä oli kuitenkin jo etukäteen valmistauduttu siihen,…
Artikkeli

Asiakkaan polku www-sivustolla

Asiakaspolku tarkoittaa asiakkaan matkaa mielenkiinnon heräämisestä ostopäätökseen, oston jälkeiseen sitoutumiseen sekä uudelleen ostamiseen ja…
Artikkeli

Sisältömarkkinoinnin check-list

Sisältömarkkinoinnissa keskitytään luomaan ja jakamaan arvokasta ja mielenkiintoista sisältöä tarkoin määritellylle kohderyhmälle. Sen avulla pyritään…
Artikkeli

Www-sivujen visuaalinen ulkoasu

Www-sivun ulkoasu on ensimmäinen asia, jonka kävijä sivustolla huomaa. Selkeä ja visuaalisesti tyylikäs sivusto antaa syyn surffailla pidempään.
Artikkeli

Saavutettavuus www-sivuilla

Saavutettavuus on verkkosivustojen ja mobiilisovellusten esteettömyyttä. Saavutettavuudella pyritään tekemään digitaalisista palveluista…
Artikkeli

Www-sivujen uudistaminen

Verkkosivuston uudistaminen on hyvä keino kehittää digimarkkinointia. Uudistukseen sisältyy mm. tavoitteiden pohtimista sekä tekniikan, ulkoasun ja…
Artikkeli

Sisältömarkkinointia selkokielellä

Kuinka voisimme auttaa sinua tänään? Tähän yksinkertaiseen lauseeseen kiteytyy sisältömarkkinoinnin idea. Sisältömarkkinoinnin tarkoituksena on…
Uutinen

Tuunaa ja lataa pirtsakat äitienpäiväkortit!

Toivota hyvää äitienpäivää pirtsakalla kortilla!
Uutinen

WTF Designin uusi osakas Lasse Paakkonen esittäytyy!

Terve! Olen Lasse, tuore WTF Designin liiketoimintajohtaja ja toinen osakas. Liityin virallisesti WTF Designin huipputiimiin 1.4.2020 ja meininki ei…
Uutinen

WTF Design Oy:ssä ReStartup – tähtää kasvu-uralle 

Mainostoimisto WTF Design Oy:n omistajapohjassa tapahtuu muutos, kun Sanna Paakkonen myy osakkuuden omistamastaan yrityksestä Lasse Paakkoselle.…
Artikkeli

Näin selviät etätyöstä – viisi vinkkiä

Etätyökalut on napattu yhtäkkiä tehokäyttöön, vaikka tuntuu, että Suomessa suhtauduttiin siihen vielä jokin viikko sitten ihan toisin. Meidät on nyt…
Artikkeli

404 - virhe vai mahdollisuus?

Tiesitkö että 404-sivuja voidaan kustomoida, ja että niiden avulla voidaan sekä parantaa sivuston käyttökokemusta että sitouttaa kävijöitä jäämään…
Artikkeli

Viisi vinkkiä brändiviestintään

​​​​​​​Brändiviestinnän tarkoitus on strategisesti kasvattaa tunnettuutta omasta brändistä. Kyse voi olla tuotteista, palveluista, yrityksestä ja…
Artikkeli

Miksi sivuni ei ole Googlen ykkössivulla?

Sivuston ylläpitäjät voivat tehdä parhaansa hakukoneoptimoidakseen sivuston, mutta koskaan ei voida ennustaa varmaa sijoitusta hakutuloksissa. Kaiken…
Artikkeli

Hakukoneoptimoinnin alkeita

SEO eli hakukoneoptimointi tähtää sivuston parempaan sijoittumiseen Googlen hakutuloksissa. Mitä Google-optimoinnista olisi hyvä tietää, ja mistä…
Artikkeli

Digimarkkinoinnin sanakirja

Digimarkkinointi tai digitaalinen markkinointi tarkoittaa mitä tahansa markkinointia, joka toteutetaan elektronisille laitteille, kuten…
Artikkeli

Väripsykologiaa brändinäkökulmasta

Brändinrakennuspakissa väripsykologia on tärkeä työkalu. Tähän postaukseen olemme koonneet lyhyesti yleisimmin käytettyjen värien herättämiä…
Artikkeli

CTA suomeksi ja viisi käytännön vinkkiä

CTA eli Call-To-Action tarkoittaa kehotusta, joka ohjaa käyttäjää tekemään halutun toiminnon. Ne ovat usein painikkeita www-sivuilla, kuten “Tilaa…
Artikkeli

Henkilöbrändi elää somessa

Sosiaalisessa mediassa ensivaikutelman tekeminen on yhtä tärkeää kuin kasvotusten. Henkilöbrändi perustuu toistoon, joten profiilissasi vierailevan…
Artikkeli

Henkilöbrändi rakentuu joka kohtauspisteessä

Meillä kaikilla on henkilöbrändi. Se on mielikuva, joka muodostuu, kun joku kuulee nimesi mainittavan. Henkilöbrändi rakentuu kohdatessamme muita…
Artikkeli

Brändinrakentamisen viisi elementtiä

Mikä brändi on ja millä rakennusaineksilla sitä kannattaisi lähteä kehittelemään? Tässä blogissa käydään brändikuvauksen lisäksi läpi viisi…
Artikkeli

Viisi faktaa hakukoneesta + viisi vinkkiä hakukoneoptimointiin

Verkkosivujen hakukoneoptimoinnin tavoitteena on mahdollisimman hyvä sijoitus hakukoneiden orgaanisissa, eli maksuttomissa hakutuloksissa.…
Artikkeli

Kolme syytä olla mobiiliystävällinen

Milloin viimeksi kaivoit kännykän taskusta tarkistaaksesi jotain nopeasti netistä? Todennäköisesti aika vasta, tänä päivänä mobiililaitteita ja…
Artikkeli

Concrete5-julkaisujärjestelmä (alkuperäinen julkaisu: Zoner)

Concrete5 on vähemmän tunnettu julkaisujärjestelmä, jolla on kuitenkin vahva oma kannattajakuntansa. Tässä kirjoituksessa tutustutaan Concrete5:een ja…
Artikkeli

Www-sivujen suursiivous

Oli kyseessä sitten juuri julkaistut tai vähän vanhemmat nettisivut, kaikki sivut kaipaavat säännöllistä huolenpitoa voidakseen palvella paremmin…
Artikkeli

Viisi täsmävinkkiä sisällöntuotantoon

Oli kyse nettisivuista, uutiskirjeistä, esitteistä tai sosiaalisen median tuotannosta, kirjoitettu kieli ja teksti ovat suora ikkuna yrityksen ja…
Artikkeli

Concrete5 – julkaisujärjestelmien aatelia

Eri julkaisujärjestelmien tarjonta www-sivujen suunnittelussa on valtava, aina kotisivukoneista lähtien. WTF Design on ollut jo kohta kymmenen vuoden…
Artikkeli

Löydä hyvä webhotelli-koti sivuillesi

WTF Design Oy tekee tiivistä yhteistyötä kotimaisen Zoner Oy:n kanssa tarjotakseen monipuoliset verkkosivujen ylläpitopalvelut.
Artikkeli

Vinkkejä someviestintään

Sosiaalisessa mediassa läsnäolo aiheuttaa monille suurta päänvaivaa ja hankalaa oloa, oli sitten kyse omasta henkilökohtaisesta läsnäolosta tai…
  • Yhteystiedot
  • Palvelut
  • Työt & asiakkaat
  • Yritys & kulttuuri
  • Uutta
WTF Design Luomme brändin näkyväksi

RAAHE:
Kirkkokatu 28,
92100 Raahe

OULU:
Rantakatu 3, 
90100 Oulu

Ota yhteyttä:
Sanna, toimitusjohtaja: 0440 265 210
Lasse, liiketoimintajohtaja: 040 840 3585

wtf@wtfdesign.fi

  • Pyydä tarjous
  • Tilaa uutiskirje
  • Tietosuoja
  • Asiakkaille
  • Tuki

Meille on tärkeää, että asiakkaamme tuntevat olevansa hyvissä käsissä. Kaikkien lakisääteisten velvoitteidemme hoitamisen voi tarkistaa tilaajavastuu.fi-palvelusta. Asioiminen kanssamme on siis riskitöntä ja luotettavaa. 

Seuraa somessa: