Suosittelut


Meillä on maailman ihanimmat asiakkaat!

Rakennamme brändejä asiakkaidemme kanssa, ja sen jälkeen hoidamme niitä yhdessä. On ilo ja kunnia kuulla asiakkaidemme antamaa palautetta. Meille on tärkeää, että palvelumme on asiakaslähtöistä ja asiakkaamme ovat enemmän kuin tyytyväisiä. 

Tälle sivulle olemme koonneet saamiamme kommentteja – niin proggiksista kuin muistakin. Kiitos kaikille suosittelijoillemme, ootte best! <3

Raahen kaupungin brändinrakennusprosessi oli haastava, monivaiheinen ja kattava kokonaisuudistus, jonka läpivieminen WTF Designin kanssa oli sujuvaa, tavoitteellista ja vuorovaikutteista. Sekä uusi, aivan uudenlainen ilme että raahelaisuutta vahvistava bränditarina, on otettu hyvin vastaan organisaatiossa ja kuntalaisten keskuudessa, joten voisi sanoa, että suuri muutos tehtiin oikein ja tulos on käyttäjilleen mieluinen ja hyvin aikaa kestävä.

Leena Harju, Raahen kaupunki

Jot-Rent on käyttänyt WTF Designin palveluita jo vuosien ajan, ja aina on saatu just sitä mitä on haluttu ja just sillon kuin on tarvittu. Palvelu ja tuotevalikoima ovat olleet aina laadukkaita ja porukka joka kerta iloista sekä pirteää huippuhyvällä asenteella. Jotti voi kyllä täysin suositella WTF Designia muillekin – ja on sitä tehnytkin!

Jari Riihijärvi, Jot-Rent

WTF Design tekee perusteellista työtä. Yhteistyökumppanina he ovat luotettava ja ottaa huomioon asiakkaan tarpeet. WTF Design ei paina päälle omine oivalluksineen vaan kuuntelee myös asiakkaan näkemyksiä.

Kaarlo Heikkinen, Raahen Satama Oy

WTF Design on kokonaisvaltaiseen brändiuudistukseen kykenevä, innovatiivinen ja yhteistyökykyinen toimisto, joka hallitsee tämän päivän markkinointikeinojen, mm. sosiaalisen median, hyödyntämisen. WTF Designilla ymmärretään, kuinka brändiuudistuksella tuetaan liiketoimintaa.

Kari Haataja, Raahen Hovi

WTF-tiimin kanssa yhteistyö on ollut jouhevaa ja joustavaa. Arvostan heidän asiakasta kuuntelevaa otetta, jossa keskiössä on kartoittaa kärsivällisesti asiakkaan mielikuva onnistuneesta tuloksesta, vaikka hänellä (asiakkaalla) ei olisikaan kovinkaan jalostunutta lähtöideaa.

Sari Ilo, Iloco

WTF Design suunnitteli ja toteutti Nuolelle uuden visuaalisen ilmeen sekä verkkosivut. Yhteistyö sujui erinomaisesti. Visuaalisen ilmeen suunnittelussa Sanna WTF Designistä kuunteli meitä tarkkaan ja toteutti toiveidenme mukaisen ilmeen. Verkkosivujen toteutus sujui hyvässä yhteistyössä ja vuoropuhelussa. Olemme todella tyytyväisiä. Lämpimät suosittelut.

Olemme ylpeitä ja tyytyväisiä ammattitaitoisesti toteutetusta ja visuaalisesti näyttävästä esitteestä ja muusta materiaalista. Yhteistyö WTF Designin kanssa oli joustavaa, saumatonta ja toimivaa. Arvostamme sitä, että meidän toiveitamme kuunneltiin kärsivällisesti ja otettiin huomioon lopputuloksessa. Helpottaa omaa työtä, kun ammattilainen pukee meidän toiveet helposti ja taitavasti yrityksen ilmeeseen sopivaan muotoon. Uudet kuvat ovat erinomaiset, hyvää kuvaussäätä kannatti odotella, kiitos siis myös valokuvaaja Tiina Lämsälle.

Yhteistyö WTF Designin ja Sanna Paakkosen kanssa on ollut alusta lähtien sujuvaa ja joustavaa. Myös yhteinen ymmärrys yritysilmeestä, eri kulttuureista ja viestistä löytyi nopeasti. Nämä ovat tärkeitä asioita, kun mietimme koko yritysilmeen rakentamista Hanhikivi 1 -hankkeen ympärille.

Outi Pelkonen, RAOS Project

Ennen Asuntopyhajoelta.fi-nimellä tunnettu yrityksemme uudistui toiminnan kasvaessa Majoitusmaailmaksi. WTF Design oli täydellinen yhteistyökumppani ilmeen uudistukseen ja kokonaisbrändin kehittämiseen. Uudistusta tehtiin joustavasti meidän aikataulun mukaan. Lopputulos on loistava!

Suvi Salmela, Majoitusmaailma

Muuta meistä sanottua:

  • Psykiatripiste Pasma

    Valitsin WTF Designin mainostoimistoyhteistyökumppaniksi monipuolisen tarjonnan ja referenssien perusteella. Tapaamisissamme Sanna oivalsi nopeasti mistä hommassa on kyse ja omat toiveeni tulivat hyvin huomioiduksi. Työskentelyote oli ammattimainen, ja yhteistyön tuloksena syntyi www-sivut ja Psykiatripiste Pasman brändi-ilme, jossa omat valokuvani ovat ilahduttavan suuressa roolissa.

    Mari-Kaarina Hiltunen
    Psykiatripiste Pasma

     

  • Pyhäjoen kunta

    Päädyimme valitsemaan WTF Designin yhteistyökumppaniksi referenssien perusteella. Mutkattoman ja sujuvan yhteistyön tuloksena syntyi kunnan graafiset ohjeet ja esitteet, samoin www-sivujen ulkoasua päivitettiin. Toimiva ja ajan tasalla oleva graafinen ohjeisto on tärkeä työväline viestinnän suunnittelussa. 

    Helena Sydänmetsä
    Pyhäjoen kunta

     

  • Tilitoimisto Raahen Tase

    Olemme tehneet yhteistyötä WTF Designin kanssa jo vuosien ajan. Olemme uudistaneet mm. logoa ja rakentaneet lukuisia markkinointiviestinnän välineitä. Mielestämme WTF Design on laadukas, luotettava ja asiantunteva yritys. Esimerkiksi www-sivuistamme olemme saaneet paljon positiivista palautetta ja yritysilmeen mukainen roll-up toimii hyvänä huomionherättäjänä markkinointi- ja koulutustilaisuuksissamme. Parhaillaan olemme tekemässä sivustolle toista ulkoasun ja käyttöliittymän päivitystä jo peräjälkeen – tästäkin voi päätellä, että yhteistyö heidän kanssaan todella toimii.

    Tarja Leino
    Tilitoimisto Raahen Tase

  • Directora

    Directoran logokehitys oli meillä yli vuoden ajan pohdinnassa ja se tuntui liian vaikealta aloittaa. Palvelumme on konsultointia ja erilaista viestinnän ja johtamisen fuusiota, johon lisäksi linkittyy myös kestävyysurheilu ja luontoliikunta. Tuotamme siis erilaisia e-learning-, viestintä ja johtamisratkaisuja sekä urheilumaailmaan että ICT- ja digipuolelle. Tämä kaikki piti saada sullottua yhteen kuvaan, mikä suoraan sanottuna aiheutti minussa epätoivoa. Miten yhdistät ekoilun, urheilun ja viileän asiallisen konsulttimaailman yhteen?

    No Sanna tarttui haasteeseen "Kääritään hihat!" -otteella, apunaan visuaalinen suunnittelija Niina. Hahmottelimme ensin suuria linjoja, eli mitä siinä tulisi tai ei tulisi olla ja mitä värejä Directora kuvastaa ja minkälainen on Directoran tunnetila. Ensimmäisistä logoversioista oli helppoa sulkea pois sellaiset, jotka eivät miellytä silmää ja lähdimme jatkamaan työstöä pyöreän logon kanssa. Pyöreys symboloi pehmeyttä ja pehmeitä arvoja, mutta koska ihmiset ja maailmakaan ei ole täydellinen, ei Directoran pallonkaan haluttu olevan symmetrinen. Olemme tutkineet ja kehittäneet mm. asiakkaiden informaatiovirtoja ja urapolkuja, joiden pohjalta logoon valikoitui risteäviä ja yhteen tulevia virtoja. Väriksi valitsimme luonnollisen sinisen ja vihreän väriyhdistelmä, joka on sekä luonnonläheinen että asiallinen. Logo toimii loistavasti myös mustavalkoisena ja se vilahtelee jo myös urheilupaitojen hihoissa. 

    Kaikkinensa logoprojekti kesti pari kuukautta. Vaikka minä meinasin jo välissä heittää hanskat tiskiin, koska en osannut tehdä päätöksiä ja ideat loppuivat kesken, oli Sanna päättäväinen ja sanoi "Aina olemme tehneet hyvät logot ja niin teemme nytkin!". Sanna oli kuin ajatusten kätilö, joka vaati ponnistamaan projektin loppuun. Tämä ihan huvitti minua. Niinpä se logo sieltä sitten onnellisesti syntyi maailmaan. Sekä logo, tekijät että Directora voivat hyvin. Vastasyntynyttä logoa kävi somessa heti ihailemassa kymmenet ihmiset, että kyllä vain on onnistunut ja kaunis yksilö. Kannatti ponnistaa!

    Päivi Lohikoski
    Directora