Tavoitteena olla Suomen tunnetuin onnellisuuden tuottaja

Chocosomnia

Kuka?

ChocoSomnia on oululainen, herkullisia käsintehtyjä suklaita tekevä yritys. Suklaan lisäksi yritys tuottaa lukuisia elämyksellisiä palveluita, muun muassa suklaatastingia, eri teemaisia suklaatyöpajoja ja yhteistyötempauksia muiden yritysten kanssa.

Tavoitteet?

Voimakkaassa kasvussa oleva ChocoSomnia halusi uudistaa visuaalista brändi-ilmettään ja vahvistaa sitä myöten asemaansa ihmisten mielissä Suomen tunnetuimpana onnellisuuden tuottajana.

Keinot?

ChocoSomnian visuaalinen brändi-ilme uudistettiin olemassa olevaa kunnioittaen ja sitä myöten tunnistettavuus säilyttäen. Violetti väri siis säilyi edelleen myös uudessa brändissä, mutta sen rinnalle uudistettiin logo, grafiikat, markkinointimateriaalit sekä www-sivut. Tunnistettavuutta ilmeeseen luo myös persoonallinen kuvitus, joka toistuu muun muassa suklaalevyjen pakkauksissa. Yrityksen kasvun yksi mahdollistaja on täysin uudistettu www-sivusto, jonka yhteydessä toimii myös verkkokauppa. Verkkopalvelukokonaisuus toteutettiin yhteistyössä Valfin kanssa, joka vastasi verkkokaupan teknisistä toiminnallisuuksista. Uudistettu brändikokonaisuus on raikas, erottuva ja persoonallinen – ihan kuten sen kuplivan hersyvät yrittäjätkin!

Tutustu asiakkaaseemme