Sanna Paakkosesta kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan nimikkoyrittäjä

WTF Designin yrittäjä & Master of WTF Design eli Sanna Paakkonen nimettiin kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan nimikkoyrittäjäksi. Nimikkoyrittäjyys on osa valtakunnallista Suomen Yrittäjien konseptia.

Uutta webdesign-osaamista WTF Designiin!

WTF Designissa aloitti juuri ennen joulua uusi Junior webdesigner Manda Kosola. Pystymme nyt tarjoamaan asiakkaillemme jatkossa entistä nopeampia aikatauluja www-sivujen suunnittelun osalta ja vastaamaan tehokkaammin asiakkaiden kasvaviin tarpeisiin. Säpäkkä tiimimme vahvistui siis entisestään!

Uutta visuaalista osaamista WTF Designiin!

WTF Designin tehokas virtuaalitiimi sai vahvistusta, kun medianomi (AMK) Niina Luomajoki aloitti visuaalisena suunnittelijana. Niinan hyppysissä syntyvät niin aikaa kestävät brändi-identiteetit, viimeistellyt typografiset linjaukset, tarkkuutta ja luovuutta vaativat kuvitukset kuin monipuoliset graafisen suunnittelun työt – somekanavia säikähtämättä. Lämpimästi tervetuloa mukaan WTF-tiimiin Niina!

Wanted: koodihirmu (edit: paikka täytetty)

Ovatko HTML5, PHP, MySQL ja Javascript sinulle yhtä tuttuja kuin maito aamukahvissa tai voisilmä puurossa? Ja sisällönhallintajärjestelmät, hakukoneoptimointi ja jopa sisällöntuotanto sinulle täysin tuttua kauraa? Jos, niin saatat olla meidän uusi Junior Webdesigner!

Löydä hyvä koti sivuillesi

WTF Design Oy tekee tiivistä yhteistyötä kotimaisen Zoner Oy:n kanssa tarjotakseen monipuoliset verkkosivujen ylläpitopalvelut.

Tiedottajan tilinpäätös

Kahdeksan vuotta sitten näihin aikoihin minua jännitti. Olin lupautunut ehdokkaaksi Raahen Yrittäjien hallitukseen – minä, keltanokkayrittäjä, jolla oli yrittäjäuraa takana vasta vuoden verran. Kävin tutustelemassa porukkaan vähän ennakkoon: Hiihtomajalla oli hyvä jutustella makkaranpaiston lomassa, ja samalla pohtia, löytyisikö tästä se minun uusi verkostoni. Uutena tai vanhanakaan yrittäjänä verkostoja kun ei voi olla liikaa.

Markkinoinnin, sosiaalisen median ja brändinrakennuksen koulutukset

WTF Designissa lupaamme luoda asiakkaidemme brändin näkyväksi. Usein tämä koskettaa visuaalisia linjauksia, sisältöjä, tarinoita, kuvia tai vaikkapa viestintävälineitä, joilla asiakas tehokkaasti tavoitetaan. Näitä asioita teemme mielellämme asiakkaan puolesta, mutta niiden lisäksi koulutamme asiakkaita ottamaan itse haltuun ne osa-alueet, joilla brändi voidaan luoda näkyväksi ihan arkitasolla.

Meidän yrityksen tarina

Parhaillaan eletään yrittäjyysviikkoa, jonka myötä on ollut monenlaista tapahtumaa ja tempausta ympäri Suomea. WTF Designin yrittäjänä olen viettänyt juhlaviikkoa parhaissa merkeissä, eli töitä tehden. Opiskelijatapaamisen myötä intouduin muistelemaan WTF Designin alkumetrejä, tässä hieman nostalgiaa niiltä ajoilta teillekin!

Apua arkeen, tukea työhön: pikasparraukset!

Usein tuntuu siltä, että jotain uutta pitäisi tehdä, mutta arki syö ylimääräisen luovuuden niin, että ettei tiedä mihin suuntaan lähteä. Mielessä pyörii ”pitäisi… pitäisi… pitäisi…”, mutta käytännön työhön on hankala tarttua. Silloin on hyväksi istahtaa alas henkisen personal trainerin kanssa ja käydä läpi omia ajatuksia ja hakea potkua toiselta. Siksipä tarjoammekin sinulle pikasparrausta kehittämään omaa toimintaasi. Olemme apunasi miettimässä käytännön toimia, rajaamassa vaihtoehtoja, tsemppaamassa eteenpäin ja antamassa työkaluja arjen työhösi.

Brändäysassari markkinoinnin tukena

WTF Designissa on eletty tämän vuoden puolella voimakkaan uudistuksen aikaa. Uusi yhteisömanageri on astunut remmiin, on uudistettu yrityksen brändi-ilmettä, julkaistu uudet www-sivut ja ensimmäinen Murua ja markkinointia -tapahtumammekin näkee pian päivänvalon, mutta uutta on tullut myös palveluihin. Ensimmäisenä niistä esittelemme Brändäysassarin!

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeessämme saat muutaman kerran vuodessa arkea helpottavia vinkkejä markkinointiviestintään, ja samalla pysyt perillä WTF Designin kuulumisista!