Osallistamisen kautta toteutettu WTF-brändiuudistus pääsi päivänvaloon!

WTF Design on ainakin joistakin brändisuutareista poiketen huolehtinut myös omista kengistään ja kehittänyt omaa brändiä eteenpäin. Näkyvin muutos siitä on vastikään julkaistut uudet www-sivut, joilla sinäkin nyt surffailet. Tervetuloa siis uudelle sivustolle! 

Sanna Paakkosesta kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan nimikkoyrittäjä

WTF Designin yrittäjä & Master of WTF Design eli Sanna Paakkonen nimettiin kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan nimikkoyrittäjäksi. Nimikkoyrittäjyys on osa valtakunnallista Suomen Yrittäjien konseptia.

Uutta webdesign-osaamista WTF Designiin!

WTF Designissa aloitti juuri ennen joulua uusi Junior webdesigner Manda Kosola. Pystymme nyt tarjoamaan asiakkaillemme jatkossa entistä nopeampia aikatauluja www-sivujen suunnittelun osalta ja vastaamaan tehokkaammin asiakkaiden kasvaviin tarpeisiin. Säpäkkä tiimimme vahvistui siis entisestään!

Uutta visuaalista osaamista WTF Designiin!

WTF Designin tehokas virtuaalitiimi sai vahvistusta, kun medianomi (AMK) Niina Luomajoki aloitti visuaalisena suunnittelijana. Niinan hyppysissä syntyvät niin aikaa kestävät brändi-identiteetit, viimeistellyt typografiset linjaukset, tarkkuutta ja luovuutta vaativat kuvitukset kuin monipuoliset graafisen suunnittelun työt – somekanavia säikähtämättä. Lämpimästi tervetuloa mukaan WTF-tiimiin Niina!

WTF Designin koulutukset: markkinointi, sosiaalinen media, digimarkkinointi ja brändinrakennus

WTF Designissa lupaamme luoda asiakkaidemme brändin näkyväksi. Usein tämä koskettaa visuaalisia linjauksia, sisältöjä, tarinoita, kuvia tai vaikkapa viestintävälineitä, joilla asiakas tehokkaasti tavoitetaan. Näitä asioita teemme mielellämme asiakkaan puolesta, mutta niiden lisäksi koulutamme asiakkaita ottamaan itse haltuun ne osa-alueet, joilla brändi voidaan luoda näkyväksi ihan arkitasolla.

Riskitöntä ja luotettavaa mainostoimistopalvelua

Kun asioit liikkeessä tai yhteistyötahon kanssa, mitä sinä haluat suunnittelu-, osto- tai tilaustilanteessa? Uskallan väittää, että suurin osa haluaa asioinnin olevan mahdollisimman helppoa, vaivatonta ja sujuvaa. Ja tietenkin haluaa myös tulla ymmärretyksi ja kuulluksi asiakkaana. Parasta on, jos asiakkaana saa vähän enemmän kuin osaa odottaa.

WTF Design mukaan Tekesin Innovaatiosetelijärjestelmään

WTF Design Oy on hyväksytty palveluntuottajaksi Tekesin uuteen innovaatiosetelijärjestelmään. WTF Designin asiantuntemus kohdistuu brändinrakennukseen ja visuaaliseen suunnitteluun, jota voi hyödyntää esimerkiksi kehitysprojektiin liittyvässä brändäämisessä tai uudessa aluevaltauksessa.

WTF Designille menestystä Fennovoiman logosuunnittelukilpailussa

Fennovoima järjesti maalis–huhtikuussa kutsukilpailun, jonka tavoitteena oli saada Hanhikiven työmaalle oma logo. Kilpailu tuotti hyvän saldon: Fennovoiman henkilöstöstä, Fennovoiman mainostoimistosta, laitostoimittajatahosta ja Pyhäjoen kunnasta koottu raati sai arvioitavaksi lähes kaksikymmentä logovaihtoehtoa.

Rastor ja WTF Design yhteistyöhön

Yhteistyö pitää sisällään asiantuntijakouluttajan ja työelämäarvioijan tehtävät. Koulutukset käsittelevät pääasiassa markkinointia, sosiaalista mediaa sekä dimarkkinointia. Koulutettavana alueena on Oulu–Vaasa–Kajaani-akseli Pohjois-Pohjanmaalla.

WTF Design rakentaa RAOS Project Oy:n brändi-ilmeen

Hanhikiven ydinvoimalaitostoimittajan RAOS Project Oy:n ulkoisen ilmeen suunnittelijaksi on valittu raahelainen WTF Design Oy. Sanomalehti Raahen Seutu uutisoi asiasta 4.11.2015.