Brändäysassari markkinoinnin tukena

WTF Designissa on eletty tämän vuoden puolella voimakkaan uudistuksen aikaa. Uusi yhteisömanageri on astunut remmiin, on uudistettu yrityksen brändi-ilmettä, julkaistu uudet www-sivut ja ensimmäinen Murua ja markkinointia -tapahtumammekin näkee pian päivänvalon, mutta uutta on tullut myös palveluihin. Ensimmäisenä niistä esittelemme Brändäysassarin!

Muutama vinkki somessa solahteluun!

Sosiaalisessa mediassa läsnäolo aiheuttaa monille suurta päänvaivaa ja hankalaa oloa, oli sitten kyse omasta henkilökohtaisesta läsnäolosta tai yrityksen somemaailmasta. Sen ei tarvitse olla hankalaa eikä hallitsematonta. Somessa on tärkeää olla, koska somessa liikkuu valtavat massat ihmisiä ja asiakkaat ovat jo siellä olemassa. Sen vuoksi päätin antaa teille muutaman vinkin kuinka sulavasti solahdella somen maailmassa.

Digistä apua mainostoimiston arkeen

WTF Designin naisosasto oli alkuviikosta kuuntelemassa Henkka Hyppöstä, joka vieraili Raahessa puhumassa muun muassa bisneksestä ja tulevaisuudesta. Miltei parituntinen puheenvuoro piti sisällään niin paljon tekoälyä, digitalisaatiota ja innostusta näiden tuomista mahdollisuuksista, että niistä intoutuneena halusimme jakaa teille omat lempparimme mainostoimistoelämää helpottavista ratkaisuista – tekoälyä ja digitalisaatiota nekin!

Hetkiä yhteisömanagerin maailmasta

Istun ja luen ruotsinkielistä nettisivustoa. Eikö tästä sivustosta oikeasti ole muita kieliversioita, mietin. Ei ole. Jostain syvältä kumpuaa hatarat muistikuvat ja tunnetilat lapsuuteni ruotsinkielisestä ympäristöstä. Jälleen kerran harmittelen, ettei minusta kasvanut oikeasti kaksikielistä. Ruotsia olisi mukava puhua, mutta aina tilaisuuden tullen valitsen kuitenkin mieluummin helpomman kielen eli englannin.

Yrityksen arvoista brändinrakennukseen

Luovan ihmisen aivot käynnistävät melkoisen myllyprosessin silloin, kun saa olla mukana kehittämässä asiakkaan liiketoimintaa syvällisesti arvojen määrittämisestä lähtien. Tällä viikolla onkin lyöty toimiston kaikki toimivat aivosolut yhteen ja mietitty erään asiakkaan markkinointia ihan juurta jaksain.

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeessämme saat muutaman kerran vuodessa arkea helpottavia vinkkejä markkinointiviestintään, ja samalla pysyt perillä WTF Designin kuulumisista!