WTF Designin blogi


Kohti kokonaisvaltaista brändinrakennusta

Leppoisat lomapäivät ovat enää vain kaunis luku muistojen arkistossa ja arki on astunut kunnolla tähänkin mainostoimistoon. Loman jälkeen on tehty paljon oman yrityksen kehittämishommia, mutta myös tehtailtu tarjouksia potentiaalisille asiakkaille ja sovittu olemassa olevien asiakkaiden kanssa steppejä seuraaville duuneille. Tänään oli ohjelmassa myös jotain erittäin mieluista, nimittäin aloitustapaaminen uuden asiakkaan kanssa – tuore yrittäjä, joka kaipaa tukea brändinrakennukseen ja työkaluja yrityksen markkinointiin.

Muutama vinkki somessa solahteluun

Sosiaalisessa mediassa läsnäolo aiheuttaa monille suurta päänvaivaa ja hankalaa oloa, oli sitten kyse omasta henkilökohtaisesta läsnäolosta tai yrityksen somemaailmasta. Sen ei tarvitse olla hankalaa eikä hallitsematonta. Somessa on tärkeää olla, koska somessa liikkuu valtavat massat ihmisiä ja asiakkaat ovat jo siellä olemassa. Sen vuoksi päätin antaa teille muutaman vinkin kuinka sulavasti solahdella somen maailmassa.

Digistä apua mainostoimiston arkeen

Mainostoimistot pyörivät koko ajan enemmän digin ympärillä sekä virtuaalisesti ympäri Suomea tai jopa maailmaa – niin meilläkin. Käytössämme on muutama työkalu, jota ilman emme enää tulisi toimeen. Vinkkaamme niistä ilomielin siis eteenpäin teillekin, olkaa hyvät!

Yrityksen arvot brändinrakennuksen kivijalkana

Luovan ihmisen aivot käynnistävät melkoisen myllyprosessin silloin, kun saa olla mukana kehittämässä asiakkaan liiketoimintaa syvällisesti arvojen määrittämisestä lähtien. Tällä viikolla onkin lyöty toimiston kaikki toimivat aivosolut yhteen ja mietitty erään asiakkaan markkinointia ihan juurta jaksain.

Mainostoimistoelämää

Viikkoon mahtuu niin monenlaista. Suurimmaksi osaksi tietenkin itse työtä, mutta myös asioita, jotka liittyvät joskus yllättävälläkin tavalla siihen varsinaiseen työntekoon. Keräsimme teille viisi satunnaista faktaa tältä viikolta, olkaa hyvät!