WTF Designin blogi


Löydä hyvä webhotelli-koti sivuillesi

WTF Design Oy tekee tiivistä yhteistyötä kotimaisen Zoner Oy:n kanssa tarjotakseen monipuoliset verkkosivujen ylläpitopalvelut.

Jäärä – ja ylpeä siitä!

Mainosalan ammattilainen on harakka, joka napsii mukaansa tapahtumista kaiken, jossa on jotakin mielenkiintoista: konsepti, toteutustapa, jälkikäsittely, muoto, sisältö, formaatti, materiaali… Joiltakin taannoisilta Yrittäjäpäiviltä tämä harakka nappasi mukaa läjän Kauppalehden rintamerkkejä, joissa yrittäjyyttä käsitellään ihanan itseironian kautta. Merkeissä esiintyvät yrittäjää kuvaamassa sanat TYÖNARKKARI, PÖPI, JÄÄRÄ, MASOKISTI ja UFO. Jokaisen sanan alla on slogan ”Yrittäjä – ja ylpeä siitä”.

WTF Designin koulutukset: markkinointi, sosiaalinen media, digimarkkinointi ja brändinrakennus

WTF Designissa lupaamme luoda asiakkaidemme brändin näkyväksi. Usein tämä koskettaa visuaalisia linjauksia, sisältöjä, tarinoita, kuvia tai vaikkapa viestintävälineitä, joilla asiakas tehokkaasti tavoitetaan. Näitä asioita teemme mielellämme asiakkaan puolesta, mutta niiden lisäksi koulutamme asiakkaita ottamaan itse haltuun ne osa-alueet, joilla brändi voidaan luoda näkyväksi ihan arkitasolla.

Yrittäjyysviikon nostalgiamuistelut WTF Designin ensimetreistä

Parhaillaan eletään yrittäjyysviikkoa, jonka myötä on ollut monenlaista tapahtumaa ja tempausta ympäri Suomea. WTF Designin yrittäjänä olen viettänyt juhlaviikkoa parhaissa merkeissä, eli töitä tehden. Opiskelijatapaamisen myötä intouduin muistelemaan WTF Designin alkumetrejä, tässä hieman nostalgiaa niiltä ajoilta teillekin!

Vanhan brändin uudistus

Me WTF Designissa lupaamme luoda asiakkaidemme brändit näkyväksi. Uusien asiakkaiden kanssa liikkeelle lähdetään muun muassa tavoitteiden, tarpeiden ja toiveiden määrittelystä, joka on lähtökohtaisesti aika helppoa, koska voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä ja visioida vapaasti haluttua yritysmielikuvaa. Entä siinä tapauksessa, jos yrityksellä on vuosien, jopa vuosikymmenien historia takana ja olemassa oleva mielikuva yrityksestä istuu vahvasti asiakkaiden mielissä?