WTF Designin blogi


Miksi sivuni ei ole Googlen ykkössivulla?

Sivuston ylläpitäjät voivat tehdä parhaansa hakukoneoptimoidakseen sivuston, mutta koskaan ei voida ennustaa varmaa sijoitusta hakutuloksissa. Kaiken lisäksi tulokset ovat käyttäjäkohtaisia, riippuen mm. hakijan sijainnista, kielestä ja hakuhistoriasta. Hakutuloksissa sijoittuminen on siis monen asian summa, johon ei löydy yhtä selkeää vastausta. Tutkitaan asiaa vähän tarkemmin!

Hakukoneoptimoinnin alkeita

SEO eli hakukoneoptimointi tähtää sivuston parempaan sijoittumiseen Googlen hakutuloksissa. Mitä Google-optimoinnista olisi hyvä tietää, ja mistä aloittaa hakukoneoptimointi?

Digimarkkinoinnin sanakirja

Digimarkkinointi tai digitaalinen markkinointi tarkoittaa mitä tahansa markkinointia, joka toteutetaan elektronisille laitteille, kuten älypuhelimille, tietokoneille tai tableteille. Se voi olla esimerkiksi display-mainontaa, verkkosivusto tai sisältömarkkinointia. Digimarkkinointiin liittyy paljon lyhenteitä ja sanastoa, tarkista tästä listasta mitä ne tarkoittavat!

Väripsykologiaa brändinäkökulmasta

Brändinrakennuspakissa väripsykologia on tärkeä työkalu. Tähän postaukseen olemme koonneet lyhyesti yleisimmin käytettyjen värien herättämiä mielikuvia brändin näkövinkkelistä.

Osallistamisen kautta toteutettu WTF-brändiuudistus pääsi päivänvaloon!

WTF Design on ainakin joistakin brändisuutareista poiketen huolehtinut myös omista kengistään ja kehittänyt omaa brändiä eteenpäin. Näkyvin muutos siitä on vastikään julkaistut uudet www-sivut, joilla sinäkin nyt surffailet. Tervetuloa siis uudelle sivustolle!