WTF Designin blogi


Sisältömarkkinointia selkokielellä

Kuinka voisimme auttaa sinua tänään? Tähän yksinkertaiseen lauseeseen kiteytyy sisältömarkkinoinnin idea. Sisältömarkkinoinnin tarkoituksena on tuottaa hyödyllistä ja laadukasta sisältöä, joka tavoittaa potentiaalisen asiakkaan juuri silloin kun hän tarvitsee ratkaisun ongelmaansa. Tuotetaan siis hyödyllistä sisältöä oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Markkinoinnin perusteet pähkinänkuoressa: viisi vinkkiä

Markkinointi on toimenpide, jolla yritykset ja organisaatiot pyrkivät edistämään tuotteiden tai palveluiden myyntiä. Pelkkä tuotteen tai palvelun olemassaolo ei ole vielä mikään syy ostaa, vaan ostoprosessi lähtee useimmiten tarpeesta. Toki poikkeuksiakin on, kuten trendit tai brändimielikuva, joiden liittäminen omaan lifestyleen lähtee tarpeen sijaan useimmiten halusta. Myös henkilöbrändillä on markkinoinnissa oma roolinsa. Tässä blogikirjoituksessa käydään läpi muutamia yleisimpiä markkinoinnin perusasioita, joita markkinoinnissa kannattaa huomioida. 

Tuunaa ja lataa pirtsakat äitienpäiväkortit!

Toivota hyvää äitienpäivää pirtsakalla kortilla!

WTF Designin uusi osakas Lasse Paakkonen esittäytyy!

Terve! Olen Lasse, tuore WTF Designin liiketoimintajohtaja ja toinen osakas. Liityin virallisesti WTF Designin huipputiimiin 1.4.2020 ja meininki ei voisi parempi olla. Olen nyt seurannut tiiviisti WTF:n toimintaa jo kymmenen vuotta ja tähän on tietenkin osansa, että yrityksen perustaja on siskoni Sanna. Täysin tuntemattomaan kenttään en tässä tapauksessa siis hyppää, mutta sopivasti uutta tässä on. 

WTF Design Oy:ssä ReStartup – tähtää kasvu-uralle 

Mainostoimisto WTF Design Oy:n omistajapohjassa tapahtuu muutos, kun Sanna Paakkonen myy osakkuuden omistamastaan yrityksestä Lasse Paakkoselle. Jatkossa kumpikin omistajista toimii WTF Designissa päätoimisina yrittäjinä.