WTF Designin blogi


Asiakkaan polku www-sivustolla

Asiakaspolku tarkoittaa asiakkaan matkaa mielenkiinnon heräämisestä ostopäätökseen, oston jälkeiseen sitoutumiseen sekä uudelleen ostamiseen ja suositteluun. Hyvällä verkkosivustolla voidaan vaikuttaa asiakaspolun onnistumiseen ja asiakkaan kokemukseen yrityksestä.

Sisältömarkkinoinnin check-list

Sisältömarkkinoinnissa keskitytään luomaan ja jakamaan arvokasta ja mielenkiintoista sisältöä tarkoin määritellylle kohderyhmälle. Sen avulla pyritään luomaan vahva tunneside asiantuntijan ja asiakkaan välille jo ennen kuin asiakas kokee tarvitsevansa yrityksen palveluita.

Www-sivujen visuaalinen ulkoasu

Www-sivun ulkoasu on ensimmäinen asia, jonka kävijä sivustolla huomaa. Selkeä ja visuaalisesti tyylikäs sivusto antaa syyn surffailla pidempään.

Saavutettavuus www-sivuilla

Saavutettavuus on verkkosivustojen ja mobiilisovellusten esteettömyyttä. Saavutettavuudella pyritään tekemään digitaalisista palveluista mahdollisimman havaittavia, hallittavia, ymmärrettäviä sekä toimintavarmoja, jotta niitä voisi käyttää kuka tahansa toimintarajoitteista huolimatta.

Www-sivujen uudistaminen

Verkkosivuston uudistaminen on hyvä keino kehittää digimarkkinointia. Uudistukseen sisältyy mm. tavoitteiden pohtimista sekä tekniikan, ulkoasun ja sisällön päivittämistä. Hyvin onnistunut sivustouudistus houkuttelee uusia kävijöitä ja parantaa näkyvyyttä.