WTF Designin blogi


WTF Designin toiminta koronavirusepidemian aikana

Palvelemme asiakkaitamme miltei entiseen malliin ja olemme jatkossakin etänä läsnä.

404 - virhe vai mahdollisuus?

Tiesitkö että 404-sivuja voidaan kustomoida, ja että niiden avulla voidaan sekä parantaa sivuston käyttökokemusta että sitouttaa kävijöitä jäämään sivustolle? 404-sivujen rooli on tärkeä etenkin laajoissa sivustouudistuksissa, joiden myötä sivustolla saattaa esiintyä vanhentuneita linkkejä.

Tue yrittäjää

Suomessa eletään nyt niin haastavaa aikaa, että on vaikea keksiä somessa mitään sanottavaa. Mitään, millä olisi merkitystä. Voimme vain toivoa, että tästä kaikesta selviämme toinen toista tukien ja auttaen, niin yritys- kuin yksityiselämässä. Sinnikkyys, luottamus tulevaan, usko omaan tekemiseen ja kyky uudistua – näillä eväillä moni yrittäjäkin on alkutaipaleensa aikoinaan ottanut ja samoilla eväillä on jatkettava tässäkin tilanteessa.

Viisi vinkkiä brändiviestintään

​​​​​​​Brändiviestinnän tarkoitus on strategisesti kasvattaa tunnettuutta omasta brändistä. Kyse voi olla tuotteista, palveluista, yrityksestä ja muista sen taustalta löytyvistä tekijöistä, vaikkapa yrityksen toimintaa ohjaavista arvoista. Viestitäänpä brändistä sitten www-sivuilla, somessa tai missä tahansa muualla, on tavoitteet hyvä olla kirkkaana mielessä. Kirjasimme tähän blogitekstiin viisi käytännön vinkkiä brändistä viestimiseen ja tunnettuuden kasvattamiseen.

Miksi sivuni ei ole Googlen ykkössivulla?

Sivuston ylläpitäjät voivat tehdä parhaansa hakukoneoptimoidakseen sivuston, mutta koskaan ei voida ennustaa varmaa sijoitusta hakutuloksissa. Kaiken lisäksi tulokset ovat käyttäjäkohtaisia, riippuen mm. hakijan sijainnista, kielestä ja hakuhistoriasta. Hakutuloksissa sijoittuminen on siis monen asian summa, johon ei löydy yhtä selkeää vastausta. Tutkitaan asiaa vähän tarkemmin!