WTF Designin blogi


To do. To do. To do, to do, to do, to do, to dooooo...

Nauroimme töissä Pink Panther -meemille, jossa tunnaria laulettiin sanoilla To Do. Työlista-addikteina osaamme arvostaa niihin liittyvää huumoria. Koska ihminen on kummallinen olento, niin nauruhermoja kutkutti vielä erityisesti tieto tämän viikon To Do -listasta, joka oli erityisen pitkä ja sisälsi ainakin yhden suurtyön tehtynä supertiukassa aikataulussa.

Riskitöntä ja luotettavaa mainostoimistopalvelua

Kun asioit liikkeessä tai yhteistyötahon kanssa, mitä sinä haluat suunnittelu-, osto- tai tilaustilanteessa? Uskallan väittää, että suurin osa haluaa asioinnin olevan mahdollisimman helppoa, vaivatonta ja sujuvaa. Ja tietenkin haluaa myös tulla ymmärretyksi ja kuulluksi asiakkaana. Parasta on, jos asiakkaana saa vähän enemmän kuin osaa odottaa.

Kriisiviestintäsuunnitelma osaksi muuta viestintää

Raahessa tapahtuu tänä keväänä paljon jännää. Kuntavaalit kolkuttelevat ovella ja ehdokkaat panevat parastaan some-presenssin maksimoimiseksi. Monessa yrityksessä tehdään isoja kehittämistoimenpiteitä varmistuakseen mukaanpääsystä käynnissä oleviin suurhankkeisiin. Viestejä vilisee monessa eri mediassa ja aktiivisuus on huipussaan – kuten pitääkin!

Mainostoimiston arkihaaste

Somessa kiertää tälläkin hetkellä hassunleppoisia haasteita, joissa kannustetaan ihmisiä jakamaan omaa arkeaan seitsemänä päivänä seitsemällä kuvalla: ei tunnistettavasti ihmisiä, rakennuksia tai eläimiä. Miltä mahtaa näyttää mainostoimiston arki?

Sosiaalisen median pelisäännöt työssä ja vapaa-ajalla

Viime päivinä on taas käyty keskustelua siitä, mitä sosiaalisessa mediassa saa tehdä ja mitä ei. Miten siellä saa puhua työstä, työnantajasta, tai muusta työhön liittyvästi?