Digistä apua mainostoimiston arkeen

#
WTF Designin naisosasto oli alkuviikosta kuuntelemassa Henkka Hyppöstä, joka vieraili Raahessa puhumassa muun muassa bisneksestä ja tulevaisuudesta. Miltei parituntinen puheenvuoro piti sisällään niin paljon tekoälyä, digitalisaatiota ja innostusta näiden tuomista mahdollisuuksista, että niistä intoutuneena halusimme jakaa teille omat lempparimme mainostoimistoelämää helpottavista ratkaisuista – tekoälyä ja digitalisaatiota nekin!

Hetkiä yhteisömanagerin maailmasta

#
Istun ja luen ruotsinkielistä nettisivustoa. Eikö tästä sivustosta oikeasti ole muita kieliversioita, mietin. Ei ole. Jostain syvältä kumpuaa hatarat muistikuvat ja tunnetilat lapsuuteni ruotsinkielisestä ympäristöstä. Jälleen kerran harmittelen, ettei minusta kasvanut oikeasti kaksikielistä. Ruotsia olisi mukava puhua, mutta aina tilaisuuden tullen valitsen kuitenkin mieluummin helpomman kielen eli englannin.

Yrityksen arvoista brändinrakennukseen

#
Luovan ihmisen aivot käynnistävät melkoisen myllyprosessin silloin, kun saa olla mukana kehittämässä asiakkaan liiketoimintaa syvällisesti arvojen määrittämisestä lähtien. Tällä viikolla onkin lyöty toimiston kaikki toimivat aivosolut yhteen ja mietitty erään asiakkaan markkinointia ihan juurta jaksain.

Mainostoimistoelämää

#
Viikkoon mahtuu niin monenlaista. Suurimmaksi osaksi tietenkin itse työtä, mutta myös asioita, jotka liittyvät joskus yllättävälläkin tavalla siihen varsinaiseen työntekoon. Keräsimme teille viisi satunnaista faktaa tältä viikolta, olkaa hyvät!

To do. To do. To do, to do, to do, to do, to dooooo...

#
Maanantaiaamuna nauroimme töissä kaiman kanssa Pink Panther -meemille, jossa tunnaria laulettiin sanoilla To Do. Työlista-addikteina osaamme arvostaa niihin liittyvää huumoria. Koska ihminen on kummallinen olento, niin nauruhermoja kutkutti vielä erityisesti tieto tämän viikon To Do -listasta, joka oli erityisen pitkä ja sisälsi ainakin yhden suurtyön tehtynä supertiukassa aikataulussa.

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeessämme saat muutaman kerran vuodessa arkea helpottavia vinkkejä markkinointiviestintään, ja samalla pysyt perillä WTF Designin kuulumisista!