Yhteisömanagerin puolivuotistilinpäätös

Aikalailla puoli vuotta on kulunut siitä, kun hyppäsin yhteisömanagerin saappaisiin WTF Designille. Täytyy sanoa, että olen saanut kaikkea paljon enemmän, kuin osasin odottaa.

Vanhan brändin uudistus

Me WTF Designissa lupaamme luoda asiakkaidemme brändit näkyväksi. Uusien asiakkaiden kanssa liikkeelle lähdetään muun muassa tavoitteiden, tarpeiden ja toiveiden määrittelystä, joka on lähtökohtaisesti aika helppoa, koska voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä ja visioida vapaasti haluttua yritysmielikuvaa. Entä siinä tapauksessa, jos yrityksellä on vuosien, jopa vuosikymmenien historia takana ja olemassa oleva mielikuva yrityksestä istuu vahvasti asiakkaiden mielissä?

Somesparraus innostaa kokeilemaan uutta

On keskiviikko ja sain Facebookin kautta viestiä. "Moi! Meillä olis ensi viikolla se somesparraus, nähtäiskö sitä ennen?” Jep, totta kai nähdään!

Kohti brändinrakennusta

Leppoisat lomapäivät ovat enää vain kaunis luku muistojen arkistossa ja arki on astunut kunnolla tähänkin mainostoimistoon. Loman jälkeen on tehty paljon oman yrityksen kehittämishommia, mutta myös tehtailtu tarjouksia potentiaalisille asiakkaille ja sovittu olemassa olevien asiakkaiden kanssa steppejä seuraaville duuneille. Tänään oli ohjelmassa myös jotain erittäin mieluista, nimittäin aloitustapaaminen uuden asiakkaan kanssa – tuore yrittäjä, joka kaipaa tukea brändinrakennukseen ja työkaluja yrityksen markkinointiin.

Kehittämisen makeat mahdollisuudet

Yrittäjän aivot ovat semmoiset, että niitä on melko mahdotonta saada paussille, tai edes oikealle lomamoodille. Vaikka olen viettänyt nyt heinäkuussa muutaman viikon enemmän tai vähemmän loman merkeissä eikä toimiston ovensaranoita kulutettu loman aikana kuin pari satunnaista kertaa, ei pääkoppa ollut tästä downshiftauksesta moksiskaan. Ja hyvä niin!

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeessämme saat muutaman kerran vuodessa arkea helpottavia vinkkejä markkinointiviestintään, ja samalla pysyt perillä WTF Designin kuulumisista!