Viisi faktaa hakukoneesta

Verkkosivujen hakukoneoptimoinnin tavoitteena on mahdollisimman hyvä sijoitus hakukoneiden orgaanisissa, eli maksuttomissa hakutuloksissa. “Hakukonealgoritmit” ja “hakukoneoptimointi” voivat kuulostaa monien korvaan kovin teknisiltä ja kaukaisilta aiheilta, mutta taustalta löytyy loppujen lopuksi helposti ymmärrettäviä periaatteita.

Kolme syytä olla mobiiliystävällinen

Milloin viimeksi kaivoit kännykän taskusta tarkistaaksesi jotain nopeasti netistä? Todennäköisesti aika vasta, tänä päivänä mobiililaitteita ja älypuhelimia käytetään tähän tarkoitukseen enemmän kuin tietokoneita. Mobiililaitteiden vallankumous on ajanut myös web-suunnittelijankin huomioimaan yhä enemmän käyttäjiä, jotka selaavat nettisivuja pienillä ruuduilla.

Concrete5-julkaisujärjestelmä (alkuperäinen julkaisu: Zoner)

Concrete5 on vähemmän tunnettu julkaisujärjestelmä, jolla on kuitenkin vahva oma kannattajakuntansa. Tässä kirjoituksessa tutustutaan Concrete5:een ja sen ominaisuuksiin. Lisäksi kuulemme kokemuksia julkaisujärjestelmän käytöstä ja sen parhaista puolista sivuja rakentaneelta Heikki Ylipaavalniemeltä.

Rikkooko vai rakentaako viestisi brändiä?

Jokaisella meistä on oma tapamme puhua ja käyttää kieltä. Yhdellä karski, toisella nokkela, kolmannella kieli saattaa olla sivistyssanoja vilisevä. Samalla tavalla voi huomata, että tietyn alueen tai tietyn perheen ihmiset puhuvat samantyylisesti. Myös jokaisella yrityksellä on oma tapansa puhua ja ilmaista asioita.

Sanna Paakkosesta kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan nimikkoyrittäjä

WTF Designin yrittäjä & Master of WTF Design eli Sanna Paakkonen nimettiin kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan nimikkoyrittäjäksi. Nimikkoyrittäjyys on osa valtakunnallista Suomen Yrittäjien konseptia.

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeessämme saat muutaman kerran vuodessa arkea helpottavia vinkkejä markkinointiviestintään, ja samalla pysyt perillä WTF Designin kuulumisista!