Brändinrakennuspakissa väripsykologia on tärkeä työkalu. Tähän postaukseen olemme koonneet lyhyesti yleisimmin käytettyjen värien herättämiä mielikuvia brändin näkövinkkelistä.
WTF Design on ainakin joistakin brändisuutareista poiketen huolehtinut myös omista kengistään ja kehittänyt omaa brändiä eteenpäin. Näkyvin muutos siitä on vastikään julkaistut uudet www-sivut, joilla sinäkin nyt surffailet. Tervetuloa siis uudelle sivustolle!
CTA eli Call-To-Action tarkoittaa kehotusta, joka ohjaa käyttäjää tekemään halutun toiminnon. Ne ovat usein painikkeita www-sivuilla, kuten “Tilaa uutiskirje”, “Lisää ostoskoriin” tai “Lue lisää”. CTA voi olla myös lomake, banneri tai muu elementti joka odottaa kävijän klikkausta. Markkinointikielellä sanottuna CTA on osa verkkosivujen konversio-optimointia.
Sosiaalisessa mediassa ensivaikutelman tekeminen on yhtä tärkeää kuin kasvotusten. Henkilöbrändi perustuu toistoon, joten profiilissasi vierailevan tulisi tutustua samaan ihmiseen. Näillä vinkeillä valjastat someprofiilisi hyötykäyttöön!
Meillä kaikilla on henkilöbrändi. Se on mielikuva, joka muodostuu, kun joku kuulee nimesi mainittavan. Henkilöbrändi rakentuu kohdatessamme muita ihmisiä. Kun jaamme osaamistamme, ajatuksiamme, näkemyksiämme ja kokemuksiamme. Millainen on vahva henkilöbrändi ja mitä ihmeen hyötyä siitä sitten oikein on?