Blogi: Visuaalinen suunnittelu


Väripsykologiaa brändinäkökulmasta

Brändinrakennuspakissa väripsykologia on tärkeä työkalu. Tähän postaukseen olemme koonneet lyhyesti yleisimmin käytettyjen värien herättämiä mielikuvia brändin näkövinkkelistä.

Infograafi viestinnän tukena

Infograafi on tietoa visuaalisessa asussa. Sen avulla kerrotaan tarinaa, joka informoi, opastaa, yksinkertaistaa ja opettaa, mutta myös viihdyttää.

Uutta visuaalista osaamista WTF Designiin!

WTF Designin tehokas virtuaalitiimi sai vahvistusta, kun medianomi (AMK) Niina Luomajoki aloitti visuaalisena suunnittelijana. Niinan hyppysissä syntyvät niin aikaa kestävät brändi-identiteetit, viimeistellyt typografiset linjaukset, tarkkuutta ja luovuutta vaativat kuvitukset kuin monipuoliset graafisen suunnittelun työt – somekanavia säikähtämättä. Lämpimästi tervetuloa mukaan WTF-tiimiin Niina!