Mainostoimistoelämää

Viikkoon mahtuu niin monenlaista. Suurimmaksi osaksi tietenkin itse työtä, mutta myös asioita, jotka liittyvät joskus yllättävälläkin tavalla siihen varsinaiseen työntekoon. Keräsimme teille viisi satunnaista faktaa tältä viikolta, olkaa hyvät!
  1. Laitoimme asiakkaalle ehdotuksen tämän tilaamastaan logosta yritykselleen ja saman tien tuli vastaus: ”Aawwws kiitos! Ihanalta näyttää!” Ja siihen vielä mukavan viikonlopun toivotukset päälle. WTF Designilla on kyllä poikkeuksellisen ihania asiakkaita, saavat hymyn huulille!
     
  2. Postin mukana tuli paketti, jonka avaamista seurasi taputusten ja tasajalkahyppyjen tahdittama innostusreaktio: WTF Designin uudet käyntikortit tulivat painosta! Mustaa ja pinkkiä, mitä muuta sitä WTF-visualisti voisi toivoakaan? Kun aina suunnittelee muille, on se poikkeuksellisen hieno fiilis saada painosta paketti myös itselle. Vähän kuin olisi joulu! 
     
  3. Jos ei tule paketti WTF Designin luo, menee WTF Design paketin luo! Eräs asiakas oli lähdössä Helsinkiin hyvin tärkeään tilaisuuteen, sitä varten suunniteltiin uudet esitteet ja roll-upitkin. Kävi kuitenkin suureksi harmiksi niin, että give-away-tuotteita sisältänyt paketti ei lupauksista huolimatta ehtinyt Raaheen saakka sovittuna päivänä. Emme tästä lamaantuneet emmekä edes harmistuneet, vaan käänsimme hymyssä suin auton keulan kohti Oulua ja pakettia. Tulomatka meni huippuseurassa iloisesti laputtaen, eli personointitarroja liimaten, ja asiakas sai alkuillasta personoidut tuotteet perille asti tuotuna. Ja oli muuten todella tyytyväinen!
     
  4. Yksi työpäivä kului melkeinpä kokonaan Kauppakamarin järjestämässä suurhankeinfo-seminaarissa, johon kokoontui noin parisataa alueen yritys- ja elinkeinoelämän edustajaa. Semiaaripäivän aikana oli jälleen kerran hienoa huomata, miten monessa paikassa oma kädenjälki omassa kotikaupungissa näkyykään: matchmaking-tilaisuudessa roll-upeina, kiertoajelukartassa kohteita esittelevinä logoina, reitin varrella näkyvinä tienvarsitauluina, asiakkaiden mukana olevina käyntikortteina… Tätä tunnetta jaksaa aina vähän fiilistellä – olemme saaneet aikaan jotakin näkyvää, josta on iloa ja hyötyä myös asiakkaalle. 
     
  5. Viikkoon on mahtunut monta onnistumista, ilonaihetta ja myös toiveita tulevasta jätettyjen tarjousten ja yhteistyötiedusteluiden myötä. Arjen huippufiilistä pitää yllä myös toimistolla vallitseva ilmapiiri: kun itsellä sylttää, tarjoaa tiimi apua. Oma idea jalostuu, kun sitä pallottelee hetken toisen kanssa. Sama aallonpituus on hyvin voimakkaasti läsnä ja uutta kehitetään koko ajan. Parhaillaan uudistusluuta lakaisee WTF Designin www-sivujen lisäksi myös palvelutarjontaa, joka saa ihan uutta sisältöä uudistuvien www-sivujen myötä. Edelleen pysymme genressä, mutta otamme kentän haltuun laajemmin, voimakkaammin ja monipuolisemmin. Ja kaikki tähtää siihen, että voimme palvella asiakasta entistäkin paremmin. Se on sitä ah, niin makoisaa #wtfelämää
sanna Sanna Paakkonen

Master of WTF Design, brändinrakentaja, perustajaosakas

Tutustu kirjoittajaan

Mainostoimistoelämää
sanna

Sanna Paakkonen

Master of WTF Design, brändinrakentaja, perustajaosakas

sanna@wtfdesign.fi

Aiheet:

Mainostoimistoelämää

Jaa somessa: